Skip to main content

《安全与人权自愿原则》公司实施背景介绍(双语版)

《安全与人权自愿原则》于2000年制定, 是一项政府、企业和非政府组织等发起的多利益相关方倡议,旨在推广实施 一系列原则,指导采掘业、采伐业、或自然资源或能源开发行业的公司以 尊重人权的方式保障自身运营安全。本文件交代了公司实施此原则的具体方式,包括:(1)相互分享最佳实践和经验教训;(2)就困难和问题展开合作。想下载此文件,请点击

 

本文件翻译得到了中国五矿化工进出口商会 (CCCMC) 的大力支持, 我们在此对他们的友好帮助表示感谢。

This document was translated and made available with the generous support from the China Chamber of Commerce of Metals, Minerals & Chemicals Importers & Exporters (CCCMC). We hereby express our appreciation and gratitude for their kind assistance.